wiiie :-)

Nu är klockan 05:30 och det är min första dag, (om man kan kalla det dag när det är så tidigt!! haha) som lärarstudent. Blodsockret är givetvis skyhögt pga nervositet men skiter i det idag, den får krångla hur mycket den vill, jag skall ändå genomföra dagen med gott resultat.

Håll tummarna för mig att jag inte svimmar när jag kommer in på skolan, går till fel lektionssal, inte hittar till skolan aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!Nu blev jag plötsligt mer nervös haha det här skall nog gå bra eller nått..

Kramar

"Fröken" Linda :-)

Kommentarer
Postat av: Gisela

Hej! Va bra att jag hittade din sida. Vet kanske inte om du kan hjälpa mig med detta men min pojkväns kusin har lite bekymmer och jag är väldigt orolig för henne, så tänkte om du kanske hade några goda råd för jag vet inte hur jag ska gå till väga längre och vill gärna hjälpa henne på bästa sätt. Hon är tonåring, och fick sin diabetes för 2,5 år sedan. Hon hatar det mer än allt och vägrar acceptera sin sjukdom. Jag vet att hennes familj har försökt med allt, verkligen allt för att hjälpa henne. Men jag vet ju själv hur jobbig bara tonåren kunde vara och jag tror hon ser detta som en utväg då hon heller inte vill leva. Tacksam för svar <3 Mvh/ Gisela [email protected]

2010-01-19 @ 16:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0