Rådsmöte

Hej hej!

Jag sov hos syrran inatt eftersom hon skall passa Shiva idag för jag skall åka på ungdiabetesråds möte i Linköping. Nu klockan 10 så skall jag träffa Pontus i göteborg, han skall göra en intervju med mig, har för mig det handlar om hur lärare kan förstå diabetes bättre. Vi hittar nog något Café i stan och sitta på.

Sen så skall jag träffa Björn för att bege oss till Linköping för mötet, mötet börjar imorgon och kommer hålla på tills söndag.

Är du nyfiken på ungdiabetes och vad vi gör? kika in hemsidan: www.ungdiabetes.se

Kram Lindis



Kommentarer
Postat av: Anna Suchomel

Välkommen till Linköping. Här är det just nu soligt och någon minusgrad! Hoppas mötet under helgen blir intressant. Ser fram emot att läsa om det här på din blogg.



Hälsningar Anna

2010-01-15 @ 11:10:57
URL: http://www.suchomel.se
Postat av: irene lammela

Du är en förebild för oss i diabetesfamilj.se

Du kommer att göra succe som lärare

2010-01-15 @ 11:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0