Ni måste ju se Pontus tatuering!!

Heej!

Ni vet han som jag träffade i fredags Pontus som intervjuade mig om diabetes för arbetet han gjorde info till lärare, idrottstränare och dylikt..Han hade ju tatuerat in diabetesloggan på handleden, fick lov att visa upp den på bloggen. Jag tycker den är riktigt cool. Önskar att jag själv vågade men det gör jag inte..hihi..

Tycker det är coolt att tatuera in diabetesloggan, den behöver bli lite mer känd. En utav tjejerna på den lokala diabetesträffen med biljarden i linköping hade precis gjort en likadan men det stod diabetiker under,det kanske är bättre så folk accesoerar symbolen med diabetes??

coolt att se två stycken på så kort tid dock =)

Kram på er!!




Pontus tatuering

Kommentarer
Postat av: YaHiida

host

Dock innan den blev rödaktig.

http://yahiida.blogspot.com/2009/10/gaddad.html



Hej föresten =D

2010-01-18 @ 22:38:28
URL: http://yahiida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0