längesedan sist :-)

Hej :-)

Nu var det längesedan vi hördes av men det har verkligen varit fullt upp här hemma, med jul, födelsedag och nyår.

Julen firades med familjen och morbror och hans familj, Rickard var med och åt julbordet med oss sen åkte han till sin familj. Julafton var verkligen mysig och innehöll mycket lugn,godmat, skratt och fina klappar!

Av min syster och hennes pojkvän fick jag en tröja från gina som jag hade önskat mig, av min bror och hans flickvän fick jag en scarf och ett smycketräd och av mamma och pappa fick jag öl glas till min och Rickards samling vi samlar på Kosta Boda intermezzo. Har både vin och ölglas nu kul! Sen fick jag en massa andra saker utav mamma och pappa också men det tar för läng tid att skriva. :-)

Juldagen alltså den 25:e tillbringades med våra nära vänner Anette och Egon samt barn, vi åt en jättegod middag där och mös en hel kväll, på kvällen träffade jag Ansa så blev det en liten utgång i göteborg.

26:e alltså annan dagen var det först jobb för min del sen blev det middag hoss min systers pojkväns familj, det var supermysigt att få lite band till den familjen också, viktigt att lära känna sina blivande släktingar. hmm vi kanske inte ens blir släkt?? släkt i släkten i alla fall haha :-)

27:e kom Rickards familj hit på middag för att fira min 19 årsdag, supertrevligt det med givetvis!

28:e, min födelsedag. Den firades på morgonen med pappa,Rickard och min bror då vi åt en jättegod engelsk frukost som det så fint kallas. Sen åkte jag och Rickard på mellandags rea och så bjöd han mig på Café, supermysigt! Sen bar det hem för att förberda middagen, jag hade lite vänner över på middag och singstar. Fläskfilé och potatisgratäng bjöds dem på, det verkade uppskattas :-) Jag hade en oerhört trevligkväll i alla fall.

29:e var jag hos frisören och permanentade håret, det tog 3 timmar och va ganska smärtsamt haha, men det är kul med lite förändring. På kvällen blev det tjejkväll hos Ansa. Jag,Anna,Ansa och Mine hade en mycket trevlig kväll ihop :-)

Såsmåningom blev det nyår och den firades med middag och fest hos en utav Rickards kompisar, det var verkligen supertrevligt!

Ja det va lite update vad som hänt dem senaste dagarna, Shiva har hängt med på det mesta. Supermysigt att ha henne hos mig så mycket. imorgon åker vi till värmland. Jag, Rickard och Shiva det skalll bli underbart att komma bort lite, bara andas några dagar innan vardagen hinner ikapp.

Idag fick jag ett roligt besked, jag är antagen till lärarprogrammet!! Jag var ju bara reserv men idag fick jag besked att jag kommit in!! wihooooo....Så jag skall läsa lärarprogrammet-samhällspedagogik. Skall bli mycket spännande att sätta igång med detta. men först skall shiva,Rickard och jag till värmland och baaaara andas..

Kram på er mina underbara och trogna bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0