Första dagen på universitetet avklarad!!

Heej!

Jo tack, det var en mycket spännande dag idag eftersom det va universitetsstar, nu är jag "lärarstuderande", känns jättehäftigt!

Dem hade en liten sermoni när vi kom, det var en musikgrupp som spelade och så var det en massa som pratade, rektor, vice rektor, studie vägledaren, göteborgspolitker...hahaha jaa så dagen var verkligen en lyssna övning. Som tur va hittade jag också ganska snabbt folk att prata med, jag själv va toknervös så hade nog inte börjat söka kontakt med någon själv, (Jag är ALDRIG så nervös att jag inte pratar!!) men blev genast mycket lugnare när jag fick lite social kontakt med några tjejer från klassen.

Efter alla föreläsningar så gick jag och två utav dem jag pratat med mest och kollade på pedagogen (lärardelen på göteborgs universitet). Det såg riktigt fint ut!!

Efter skolan blev det handling på hemköp för min del, hem och rasta hundarna, diabetesmöte med Kungsbacka diabetesförening, vi planerade årets aktiviteter och föreläsningar...

Sen kom Ansa och vi hade myskväll hos mig, supermys!

Nu skall lilla jag sova :-)

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0