Effektivitet

Hej!

Huvudet är tungt, jag vet att jag borde gå upp men ändå gör jag det inte. Allt känns i slowmotion...Så började min dag. Blodsockret var lågt jag gjorde något kanske dumt igår, tog 31 enheter lantus istället för 29 enheter. Eftersom jag legat lite högre kändes det som att jag skulle höja lantuset lite, icke sa nicke..Den här morgonen var jobbig men jag tog mig igenom den och jag hann gå ut med båda hundarna, leka med dem i trädgården och komma iväg till körskolan och nu är jag hemma igen och klockan är bara halv två, me like!

Körskolan gick bra, hade genomgång med läraren och lite planering hur jag sakta men säkert skall närma mig mitt körkort. Känns fortfarande långt bort men det börjar närma sig,skönt!

Idag skall jag bara ägna mig åt Shiva och willma!


Nora: Ja jag tar mycket blodsocker i skolan eftersom det är en väldigt jobbig diabetes situation där, jag går upp och ner som en jojjo, därav mina många blodsockervärden.

Kram på er!

Lindis

Kommentarer
Postat av: Vegardandrine

Pleasure to sign your guest book. I work for an advertising agency in London.

2011-02-10 @ 17:23:24
URL: http://vegardandrine.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0