27/1-10 dagens update :)

Hej hej!

Är hos syster min just nu, tog med mig båda hundarna och åkte dit. Är lite ensamnt i vårat stora hus.

Hundarna skall vara här när jag är i skolan imorgon, skönt så slipper dem vara ensamna även om inte jag har sådan lång dag så avskyr jag när man lämnar hundar ensamna. Jag försöker ALLTID lösa det för mina hundar så dem får vara ensamna så lite som möjligt.

Idag har jag och Shiva jobbat mycket med klickern, det var ett nedrans jobbigt att komma  igång med klickerträning tycker jag, Idag jobbade vi på att hon skulle gripa ett föremål, det låter lätt tycker kanske ni, MEN vilket jobb det var hahaha..Tillslut höll hon sin leksak i munnen kanske 1.5 sekund. jaja 1.5 sekund är ju bättre än ingen sekund haha eller vad säger ni??

Vi har också varit ute och gått mycket idag, ååå jag är så tacksam att hundarna "tvingar" ut mig på promenader, annars hade jag ALDRIG rört på mig så mycket som jag gör idag.

Ha det gött Love u al :)

Kram Linda (och Shiva)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0