MUF Kampanj utbildning

Hejsan :-)

Igår blev det inget bloggande för hela dagen ägnades på elektronen i Kungsbacka där MUFF Kungsbacka hade kampanj utbildning med Micke Wigg ordförande för moderata studenter i Linköping. Det var så grymt roligt och intressant.dagen var väldigt blandad med teori och praktik.

Fick lära mig jättemycket om politiken, hur man kan svara i olika frågor som uppkommer, hur man värvar och hur man inte värvar medlemar :-) Ja det var en grymt trevlig dag som jag verkligen inte ångrar att jag var med på.

Vi avslutade kvällen på The square i Kungsbacka där vi åt middag och spelade biljard, super nice :)

Politik är viktigt, intressant och riktigt roligt, kan ju säga att mina facebook vänner har blivit mycket fler sen jag gick med i MUFF haha..

Föreläsaren Mikael Wigg, en riktigt grym föreläsare. När vi gjorde praktik så observerade han och gav feedback som gjorde att man utvecklades till 110 %!




Charader blev det som uppvärmning för dagen :-)


Jag och Filippa gör den praktiska värvnings övningen, mycket lärorikt!!


Middag på The square


Biljard turnering :-)




//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0