Dagens hiss och miss!

Hej hej=)!

Idag har varit en sådan där bra dag som man bara älskar men även solen har sina fläckar..Här är man snäll och ordnar så att Shiva slipper vara ensam medens jag är borta åkte 8 kom hem tre, syran var hos henne på morgonen fram tills klockan ett, alltså var hon max ensam två timmar..Den busen har bitit sönder mina mjukisbyxor gaaaaaaaaah,åhhhhhhh,suuuuuuuuuck..Dem var nya,lila och superfina.Detta är helt klart dagens miss...När jag såg byxorna så räckte det att jag tittade på Shiva så böjde hon skamset öronen och skämdes, hon visste helt klart att jag inte var nöjd med hennes insatts...Men men forget it ang go on..

När jag kom hem så fick Shiva sig en promenad och sedan busade vi lääääänge i trädgården, det var riktigt roligt för man märker verkligen att hon har skoj i trädgården. Willma var också med en stund i trädgårdenmen hon tröttnade ganska fort hihi..

Efter buset i trädgården så tog jag en promenad i skogen på 45 minuter för att komma ner i varv lite.

Dagens hiss är helt enkelt att jag hunnit jobba så mycket med Shiva idag!!!

Kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0