Bra dag!

Heej :-)

Idag började dagen med lek och bus i trägårn för mig och hundarna, det var verkligen supermysigt och innan hade vi tagit en låååååång sovmorgon, me like!

Jag vaknade 07:30 utav att Shiva skällde rätt i mitt öra jättehögt!! Kollade blodsocker och låg på 2.1, det var en läskig känning, jag belönade Shiva för att hon hade uppmärksammat mig i mitt tillstånd, avvärjde känningen med kexchocklad och juice. Detta var 3:e gången Shiva väckt mig i ett lågt värde. Tack min underbara Shiva vänn! Vi somnade om hela gänget efter känningen.

Efter hundbus+promenad blev det körskolan för min del, ett väldigt misslyckat studie tillfälle, vet inte riktigt va det va som inte fungerade jag fick i alla fall inga bra resultat! Känns som jag aldrig kommer få körkort :-(

Sen blev det lite roligare för jag skulle ha Mine och Ansa på middag, det var supermysigt jag bjöd på kycklingfilé,bakpotatis, sås och grönsaker. Sen så spelade vi spel och bara pratade. En underbar kväll med flickorna helt enkelt!
//Linda och Shiva

Från imorse, Willma och Shiva busar i snön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0