18/1-10

Hejsan bloggen :-)

Idag började dagen med en lååååång sovmorgon för mig och hundarna, mysigt!!Sen så kom våran SOS-instruktör Ninna och tränade med oss. Det gick bra och mycket faller på plats för mig hur jag skall träna Shiva och varför Shiva reagerar som hon gör i vissa situationer. Bra träning!

Sen gick jag hem till ett par vänner som jag fått genom diabetesföreningen, dem behövde barnvakt och självklart ställer jag upp!! Va supermysigt, jag älskar att vara barnvakt. Man blir liksom barn på nytt hihi..Så vi pysslade och tittade på film, mys!

Sen så kom brorsan och hans flickvän med thaimat och en försenad födelsedagspresent till mig, en jättefin tröja och en handdukshållare fick jag + en trevligt kväll med dem idag ;-)

Imorn är det upprop i skolan, fytusan vad jag är nervös!! (håll tummar och tår för mig imorgon att allt går bra!)

Kram och godnatt!!

//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0