Supernöjd!

Hej :-)

Sorry för dålig update men har varit hemma hos Rickard sen i fredags och där finns det inget internet =).

Fredag:
Hundsim med Shiva, gick jättebra och hon simmade som en dåre fram och tillbaka i bassängen. Pratade med hundtränaren där hur jag skall hålla koll på vikt och fick även en mini grundkurs i hur jag skall massera så att Shiva mår så bra som möjligt.

Rickard kom, vi åkte till Kungälv för att hyra film och ha myskväll, supermysigt!

Lördag:
En massa utelek med Shiva och snöskottning. Det var så mycket snö så att nästan hela Shiva försvann hihi..På kvällen träffade vi lite vänner, givetvis var Shiva med. Det var en där som va hundrädd men Shiva gjorde så bra intryck så allt gick superbra, hon bara låg mest hela kvällen.

Söndag:
Shivas hundträning blev inställt pga snöovädret, men det gjorde inte så mycket. Vi hade fullt upp hemma hos Rickard med skogpromenader i snöterängen haha jag skojar inte på vissa ställen hemma hos Rickard var snön upp till magen på oss hahahaha...

Vi åkte ner till Rickards farfar och hjälpte han att skotta snö, som tack för hjälpen bjöds vi in på fika. Fikan var ganska "onödig" för mig eftersom den var söt och inte direkt min favorit fika så därav = onödig, därför smusslade jag över mandel kakan på Rickards tallrik haha..

Så det är ett tips till alla diabetiker  som inte "kan" äta upp fikat, lägg över det hos pojkvännen haha :-)

På kvällen åkte vi in och hyrde film, påvägen in såg vi en påkörd älg vid vägkanten uch stackars älg. Det stod en massa bilar runt om dem så tror dem skulle forsla bort älgen.

Haft en superbra helg helt enkelt, nöjd Linda!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0