Feb. 2, 2010

Hej hej!

Idag började dagen med en riktig mega känning, inte kul alls. På något sätt så kopplar inte hjärnan helt att jag behöver komma upp och äta, utan jag tar fram laptopen, kollar mailen/facebook, klappar shiva ja ni fattar ALLT utan att gå upp och äta, suck man är så korkad när man ligger lågt..ahahaha..

Sen så kom jag ut i köket och fattade inte riktigt vad jag gjorde där och vad jag skulle äta, men sen kom jag fram till att ett glas mjölk skulle nog göra mig lite smartare och dextrosol, dextrosol är verkligen en underskattad produkt i mitt liv, jag får en sådan äcklig smak i munnen av dextrosol men det får verkligen upp blodsockret snabbt och bra.

Sen när jag återhämtat mig ifrån känningen så fick hundarna varsin promenad och efter det bar det iväg till körskolan, det går bättre och bättre på körskolan i alla fall, hoppas jag slipper vara där snart hehe..

Efter körskolan blev det fika på karma med Ansa och Leo, supermysigt!

Efter det gick jag och Shiva ut för att miljöträna lite, vi gick ut och letade efter hundar vi kunde gå förbi, alla hundar gick bra, skönt att det går bättre och bättre med hundmötena, men jag behöver fortfarande hålla ett bra avstånd till andra hundar och muta henne med mycket godis.

Nu skall det städas och tvättas här hemma, sen blir det filmmys med mig själv och vovvarna!

Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0