Moget beslut, hoppas det var rätt bara!

Hej hej!

Idag tog jag beslutet att inte fortsätta på lärarutbildningen, det kändes helt enkelt inte rätt. och hur kul är det att göra något som inte känns bra?? Men har ju mitt jobb på äldreboendet och så har jag varit i kontakt med handikappsomsorgen i Kungsbacka så kanske kan få gå på timmar som personlig assistent, känns bra! Jag är bara 19 år inte 35 som jag kan tro ibland.

Dagen idag började idag med hundpromenad, mitt under hundpromenad fick jag en känning så fick gå hem och äta för att sedan fortsätta promenaden,krångligt skall det vara när man har diabetes jajjemen ;-)

Sen bar det av till körskolan, Shiva fick vara hos brorsan under tiden. Körskolan gick bra, poängen gick uppåt.Kul!!

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0