Min spådom på facebook

Facebook har spått mig, detta blev min spådom.

Spåkulan

Hej Linda Barknertz

Spåkulan säger: Under senaste tiden av ditt liv har du tänkt många tankar. Det kan handla om meningen med livet, hur du trivs på ditt jobb, din ålder, eller livsfrågor i allmänhet. Spåkulan tror att du just nu befinner dig i ett stadige där du kommer att förändras som person. Du kanske nyligen har funderat på vem du verkligen är? Vad du vill i livet? Eller liknande frågor. Dessa frågor uppstår oftast under den mörkare tiden på året, vintern! Det du behöver för att sortera dina tankar rätt är semester, sol, avkoppling. Perfekt för dig är en utlandssemester där du bara kan ta det lugnt ligga o läsa eller bara njuta av ledighet.



Detta är faktiskt ganska sant, har funderat, tänkt mycket och ja med ledighet får mig att börja klättra på väggarna. Jag måste ha saker att göra, jag längtar typ till jobbet ibland så man känner sig viktig och behövd...Det kanske också är en övning att man bara skall vara...vad tror ni??


//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0