Jag har en idol

Jag har en idol som folk avgudar eller avskyr, nämligen www.blondinbella.se , en riktig entrepenörs tjej som verkligen tror på vad hon gör.

Tjejen har skrivit en bok som kommer släppas i höst, släppt en klädkollektion, har ett eget företag, är ute och föreläser, har en stor uppmärksammad blogg! Och hon är 19 år, tycker det är fantastiskt!

Beundrar den tjejens drivkraft.

Jag skulle vilja bli entrepenör, vara "min egen" , komma ut och föreläsa och ja..Bli något stort, undra om det går..Man kan ju alltid hoppas..



Kommentarer
Postat av: Frida

Det är klart du kan! =) Tror lätt att du skulle kunna bli en sån tjej.

2010-02-05 @ 23:45:03
Postat av: Nora

Jag tycker också att hon är fantastikt duktig!

2010-02-06 @ 11:37:21
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0