Hemma från Branäs

Har nu spenderat 4 dagar i Värmland tillsammans med Rickard, Emil och Anna. Det har verkligen varit jättemysigt och det har blivit mycket skidåkning.

Klarade mig med inga brytna ben och inga skador, skönt! haha men bra på att åka var jag ju inte, såg nog mest ut som en gammal kärring i backen haha..

Blodsockermätaren hade jag på mig hela tiden, första dagen hade Rickard den i fickan, då var den för kall och fick värmas upp ganska länge innan jag kunde testa mig, så den fick ligga under felicetröjan när jag var ute och åkte.

Blodsockret gick ganska ok men det var lite högt, man är ju ganska mycket uppe i varv hela tiden, adrenalinkicken höjer ju också något otrligt för mig, försökte äta ordentlig mat så att man höll sig ganska stabil.

Har haft bra dagar i Branäs, Shiva har varit med mina föräldrar!

KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0