godmorning sunshine!

Godmorgon!

Denna dagen skulle bestå utav en låååång sovmorgon men det tyckte inte Shiva, så vi gick upp vid halv 9 (ganska bra sovmorgon i alla fall, men för att ha gått upp 06:00 dem andra dagarna denna veckan tyckte jag att jag kunde få sova till kvart över 9 i alla fall hehe).

Så vi gick ut på en mysig skogspromenad, hela promenaden letade jag efter mamma som borde varit ute med deras hund men hittade dem inte så fick gå själva, men mysigt va ju det.

Sen va det hemma för "Greppa" träning, Shiva skall ta upp min insulinpenna från marken och jag skall klicka.

Idag blir det jobb 14-21:15, vill tjäna ihop pengar för att kunna åka på en sista minuten resa med min bästa kompis, hoppas det går ihop för oss!!!

har ni några bra och lite billiga resemål att rekomendera? Vi vill åka i maj.

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0