Fick svar från tv 4

Kommer ni ihåg att jag skrev till tv 4 angående att jag tycker man skall arrangera en insamlings gala till förmån för Diabetesforskningen, jag har fått svar, Nu gäller det att jobba vidare, hjälper ni till att maila?:

//Linda

Hej Linda!
 
Vi producerar inte våra galor själva utan de produceras av olika produktionsbolag. Därför rekommenderar jag dig att kontakta ett produktionsbolag med din idé. Några exempel på produktionsbolag som vi brukar jobbar med är Baluba, Eyeworks, jarowskij och Titan. Du kan hitta många fler om du söker på nätet.
 
Med vänliga hälsningar


Kommentarer
Postat av: Anna

vilket ska du skicka till? eller ska man skicka till alla tros? bättre att försöka på flera ställen än ett, man kan ju skicka samma brev till alla företagen.

2010-03-01 @ 17:06:33
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0