Är du med?

Är du med i en diabetesförening, varför, varför inte?

//Undrar Linda

Kommentarer
Postat av: Nora

Självklart! Det är viktigt att kunna vara med och påverka för diabetes berör så många människor runt om i landet. Och om vi inte agerar/reagerar så kommer inget att förändras ellr att bli gjort.

2010-02-08 @ 09:50:08
URL: http://noragyll.blogg.se/
Postat av: irene lammela

Jag är med i Eskilstuna Diabetesförening samt barndiabetesfonden för det är viktigt att hitta ett hjälpmede/botemedel för min sons diabetes.



Jag ville visa att det finns typ1 och inte bara diabetes typ 2 som behöver hjälpen av förbunden

2010-02-08 @ 11:10:23
URL: http://diabetsfamilj.se
Postat av: Karin

Ja det är jag!

Fick diabetes i höstas oxh gick med för att träffa andra med diabetes och för att lära mig mer om sjukdomen. Än så länge har jag dock bara träffat äldre mäniskor (60+) på de träffar jag varit. Hade hoppats på några yngre iaf (är själv 25)

2010-02-09 @ 17:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0