AnnaLisa

Heej!

Har varit hemma hos min vän AnnaLisa och tittat på resor, jaa vi kommer resa bort en vecka i maj det skall bli sååå underbart :-).

Det lutar åt grekland ååå längtar!!

AnnaLisa har också diabetes, är skönt att ha en bästavän som också har diabetes, som inte undrar om man inte borde ta några enheter insulin när man är låg osv?? Är så skönt att AnnaLisa inte behöver fråga om jag "verkligen kan äta det där??".

AnnaLisa lever i vardagen själv, hon vet och det är otroligt skönt för mig.

Vi träffades på ett diabetesläger när vi var tolv år och vi har hållt kontakten sedan dess, i gymnasiet så hamnade vi i samma klass.


Kommentarer
Postat av: Nora

Åh, härligt med utlandsresa! Jag kanske också ska til Grekland i sommar :)

2010-02-23 @ 10:10:58
URL: http://noragyll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0