4/2-10

Asså man blir sååååå trött när man har sådana stora projekt i hemmet, började bära saker, fixa iordning allt som var tvungen att fixas. Man behöver vara så aktiv hela tiden, det gör mig helt slut i huvudet..jaa nu skall jag sluta tycka synd om mig själv. Imorgon gäller det att vila upp sig,Rickard kommer imorgon och lunchar med mig, skall bli mysigt.

Nu på kvällen så har jag varit på löftamoderaternas årsmöte och presenterat muff, jag var inte så jättepepp yill det men hade ju bokat upp detta sen länge så kunde ju inte riktigt avboka  men det var mysigt! Det bjöds på smörgåstårta och kaffe :-)

Är ibland viktigt att träffa lite äldre och "lärda" människor, jag blev så glad när en man berättade för mig att han hade haft ett underbart liv, hade upplevt så mycket och var så positiv till livet. Hoppas jag också känner så när jag blir gammal!

//Linda



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0