Dec. 2, 2010

Heej!

Igår skulle vi ju haft instruktörs träning med Shiva och ett annat eckipage härifrån Kungsbacka. Men det körde ihop sig totalt för våran instruktör som blev sittande på vetrinärkliniken med en häst i flera flera timmar. Vi tränade ändå utan henne, så jag packade in Shiva i bilen och åkte hem till Josefin som har hunden swatch. Det är SÅÅÅÅÅ viktigt att komma igång och få coachning av någon annan.

Det var jätteroligt och för det mesta visade Shiva en bra sida, jag kunde lägga henne ner  och gå ifrån för att hjälpa josefin om hon behövde, vilket känns riktigt bra och jag själv har märkt att jag måste börja lita på Shiva mer och mer.

Ger man henne ansvar tar hon ansvar och känner sig rejält stolt över det också!

Vi gjorde platsliggning, inkallning, apportering och passivitetsträning.

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0