Tjejmiddag=)

Heej!

Direkt efter julfesten bar det av till Emma för att deltaga på hennes tjejmiddag, hon blev ju hela 19 år igår!! Det var en jättetrevlig middag som bestod utav kyckling och potatis samt kladdkaka till efterrätt. Sen blev det massa tjejsnack, givetvis togs sanning eller konsekvens spelet upp (jag klarade mig lindrigt undan puuuuh!! hihi) och ja det var en supertrevlig kväll helt enkelt <3 Är så roligt att bara komma iväg ibland och träffa lite kompisar och bara mingla =) .

Nu skall jag och Shiva verkligen sova, Rickard är ute och gör stan med sina vänner men lilla jag skall slummra sött brevid min underbara Shiva i min lite tomma dubbelsäng hihi..

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0