Morgonkänning

Hej hej!

Vaknade på ett lågtvärde idag 2.1, ingen hitt så det var bara att slänga sig upp och få i sig lite mat. Söta yoghurtar och sånt är ju ingen hit för diabetiker (i alla fall inte för mig) så vet ni vad jag gör. Jag tar lättfil,hermesetassocker och lite kakao, det är jättegott!!

Tanken var att jag skulle vara ute med Shiva vid det här laget och även ha hunnit rastat mina föräldrars hund, men det får vänta blodsockret måste stabilisera sig först.

Idag skall jag ju skaffa pump (håll tummarna att allt går bra), jag skall också hämta en massa sponsring till diabetesföreningens julfest som är på lördag, det är hela 72 anmälda dit, det är roligt att vara ordförande då vill jag lova!! :-D

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Tomas

Hej!

Jag har en hund från Hedeforsens oxå

(Hedeforsen Öska) och jag såg att du är månadens profil.

Du skriver så bra, så jag tog mig friheten o kopierade din text och lade den i min blogg, hoppas det är ok?

/Tomas

2010-12-09 @ 10:03:29
URL: http://ostrahundskolan.blogg.se/
Postat av: Fannie

Precis som min mamma gjorde till dig när vi var små =D Blir oxå lite sugen på chokladsmak på filen ;D

2010-12-09 @ 20:50:37
URL: http://fanniesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0