julhelgen hos Linda=)

Heej :-)

Nu var det en helvecka sedan jag skrev men jag får skylla på att jag har varitt dålig, jag har jobbat för mycket, det har varit jul och jaa livet har gått i 110 helt enkelt :-)

Julafton firades med familjen och Rickard, vi var hos några vänner på dagen sen åt vi mammas goda jul buffé spelade julklappspelet ihop och bara hade det trevligt, den julaftonen får mycket gott betyg. Utav min mamma och pappa fick jag och Rickard ett tv spel till vårat Xbox, det är typ en kamera tror det heter IKNECKT, den typ läser av ens rörelser så hoppar du så hoppar gubben på tv,n , as fräckt. Tänk vad utveckligen har gått framåt hihi..

Juldagen spenderades hemma hos Rickards föräldrar och farfar vi åt middag, pratade och hade det trevligt där byttes det också en massa fina julklappar :-)

Sen var det ju igå då hade jag lite kalas för hemma för våra vänner eftersom jag blir 20 år på tisdag, det var jättemysigt hoppas dom hade det lika trevligt som jag, jag hade bakat två egna tårtor, men dom verkade tycka om det. Det var lite "mingel" kväll så vi typ mest satt och tjöta hehe =) .

Idag är det back in work men bara 16-19, sen skall jag baaaaaaara vara hela dagen så skönt!!!

Kram

Kommentarer
Postat av: (:

Hej, jag är bara 11 år. Men jag hittade den här bloggen på diebit. Jag fick diabetes i juni. Jag har haft det i ett halvår. Och jag orkar inte. Jag blir jätte ofta ledsen när jag tänker på att det aldrig kommer ta slut. Jag känner mig så anurlunda och vill inte berätta det för väldigt många jag känner. Har du något tips, jag skulle bli jätte glad om du svarade..

2010-12-27 @ 15:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0