Idag blir till och med lilla jag stor

Idag är det min födelsedag och jag blir hela 20 år gammal, har varit en första gång på systembolaget, jag kände mig ytterst liten då jag spanade runt vad hyllorna hade att erbjuda, något som jag genast konstaterade att ordet sockerfritt knappt exiterade, men jag kanske inte heller visste vart jag skulle titta iofs. När jag skulle betala höll jag hårt i mitt körkort och väntade på att jag skulle få visa upp det, men hon sa bara vad det kostade då spände jag ögonen i henne och hon förstod att jag hade något att visa upp så hon frågade om jag ville visa legitimation, SJÄLVKLART svarade jag och log hahaha..Första dagen vill man ju allt få visa upp sin legitimation hihi..

Har fått en massa grattis hälsningar via telefon,sms och facebook, känner mig jätteupskattat och glad idag.

Jag och mamma har bakat en massa tårta idag och haft en allmänt mysig dag, ikväll kommer det lite gäster skall bli trevligt :-)

//linda


Kommentarer
Postat av: e

Grattis fina du !

2010-12-28 @ 19:39:02
Postat av: Emma

Tro mig, det finns inte mycket sockerfritt på systemet, men det är inte så jättefarligt att dricka sånt med socker i eftersom det sjunker av sig själv sen. :)

2011-01-02 @ 00:05:28
URL: http://emmset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0