flängdag

Hello=)

Idag har varit en ganska flängig dag men fått gjort mycket roligt ändå. Dagen började med en lång härlig promenad i skogen med Shiva, sen åkte jag och mamma till kungsmässan där jag fick ett par nya läderstövlar, ja kan ni tänka er jag blir hela 20 år imorgon så det var en födelsedagspresent från henne och pappa till mig=).

Sen kom min bror hem med lite kompisar så då blev det fika och trevligheter med dom innan det bar av att jobba några timmar därhemma väntade Rickard så vi lagade mat ihop, tog en långpromenad och tittade på en wallander film, den var superläskig hihi..

Blodsockret har krånglat lite nu under kvällen så jag har lite blodsocker vak över mig själv men nu skall jag nog ta och sova, klockan är ju närmare halv två nu.

Stor Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0