=)

Idag har jag tankat bilen för första gången, haha jag var så nervös så det va inte klokt. Bensin det är ju farligt liksom om man inte hanterar det rätt så jag måste ha sett helt likblek ut när jag stod vid tank-stationen, en gubbe kom fram och frågade om jag behövde hjälp med något och jaa hjälp och hjälp, moraliskt stöd tror jag behövdes istället hahaha, men det gick bra och bilen är nu fulltankad dock är plånboken inte lika fulltankad, det var tokdyrt att tanka!!

Men jag kör hellre bil än åker tåg och buss med västtrafik, dom är riktigt kassa på att hålla tider och sånt, med bilen har jag ju bara mig själv att skylla på om jag blir sen hehe :-) Men lite synd ur miljötänk..

Nu sitter jag med en tårtbit i handen och tittar på Wallander, lite gött skall man allt ha innan jobbet :-)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0