bla bla bla..

Hej hej!

Nu är klockan 4 och det känns som jag har hållt på o städat,städat och åter städat heeeela dagen men mitt problem är väll att jag inte tar tag i det med en gång utan tar lite då och då, men nu börjar det faktiskt skina lite här hemma också. Bara sovrummet kvar men det får jag ta vid något annat tillfälle. Snart skall jag ju gå och jobba så får inte trötta ut mig hur mycket som helst innan haha..

Mamma överaskade mig idag med en jättefin klänning som passade jättefint, den tänkte jag ha till nyår och fick även en väska som också var jättefin. ÄLSKAR att få saker hihi.

Undrar ni vart jag vill komma med detta inlägget??haha ja det gör jag med ;-)

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0