Älskade rara underbara Shiva

Idag när jag kom hem ifrån jobbet och satte mig ner så spännde Shiva ögonen i mig och doftade för att bekräfta vad hon kände på sig, jag var hög, Shiva började slicka på mina händer och titta efter flärpen som hon är lärd att ta i munnen vid låga respektive höga världen. Eftersom jag varit borta på jobb idag så tog jag av halsbandet med flärpen innan jag gick imorse för att hon skall veta att hon är "ledig" och satte inte på det direkt när jag kom hem, dumma mig, men det gjorde mig så glad att hon visade så tydligt att allt inte står rätt till och att hon "letade" efter flärpen gjorde mig överlycklig hon har ju liksom fattat konceptet,kul!!!!

Underbara älskade Shiva,jag är så glad att jag har dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0