Tupperware party

Heej :-)

Idag har det varit en händelserik dag, vaknade upp 06:00 för att cyckla till jobbet där jag stannade till klockan 16:00. Sen bar det av raskt hem för att ordna inför mitt första alldeles egna tupperware party ;-) haha visst ger det lite vuxen poäng, denna veckan har jag ordnat ica kort, visa kort och haft ett eget tupperware party, måste vara minst två tusen vuxen poäng eller vad säger ni?? ;-)

Tupperware partyt var i alla fall supertrevligt och jag köpte en ostkupa och så fick jag en två stycken gåvor eftersom jag var värdinna som det så fint heter. Serveringsskålar och förvaringar med en iskub i där man kan ha pålägg o sånt. Vet att det låter lite tantigt men jag ÄLSKAR sånt sen jag fick mitt egna boende haha..

Diabetesen har varit lite svajig idag, pendlat mycket i sockret, mitt blodsocker går ju upp mycket när jag är nervös så ev kanske det hade med det att göra. Allt som skulle ordnas för ikväll, hur skall alla sitta, hur skall vi göra med fikat? kommer det räcka? Ja det var mycket att hålla koll på och stress,nervositet = ger mig högt blodsocker. Är det någon annan som upplever det så?

Kram till er alla

Kommentarer
Postat av: Edde

Oh ja, jag är precis som du när det gäller stress.

Otroligt stesspåverkad, och det ligger därav högt väldigt ofta i perioder. Det här med att stressa ner har jag lite svårt för, tyvärr.

2010-08-14 @ 16:13:37
URL: http://eddegirl.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag stiger jämt framförallt när jag är nervös inför ngt. När det är sressigt på jobbet så blir bs lågt ofta och svängigt därefter.. så lätt att komma in i en "berg-o-dalbana"

2010-08-14 @ 17:59:36
URL: http://emmazorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0