Trött Linda

Så trött så trött, dagarna bara rullar på. Sommaren verkar ha sagt upp sig idag och hösten verkat vakna för i år. Inget roligt.

Dagen idag började med en lååång sovmorgon, så underbart att få sova ut när sömn annars lyser med sin frånvaro. Sen tog vi en långpromenad tillsammans, jag,rickard och Shiva.

Där blev blodsockret lågt i slutet av promenaden så det fick bli att rappa hemmåt så servade Rickard med mjölk, uch avskyr känslan när blodsockret ligger lågt och efteråt får jag alltid den där obehagliga känslan "Tänk om jag hade varit själv, vad hade jag gjort då?" .

Efter det har det donats med tvätt och städning ända fram tills jag var tvungen att bege mig till jobbet kl 14, där har jag befunnit mig till klockan 21.

Väl hemma svettas en tv-tekniker för att installera våran tv, stackarn har jobbat sen 6 imorse och har ännu inte fått komma hem. Då kan man ta bort det från listan av vad man vill jobba som haha..

Nu skall jag och Shiva gå ut, sen skriker sängen efter mig.

Vi hörs!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0