Säsongens sista diabetesläger

Hej :-)

Hann inte blogga igår eftersom jag var så trött efter helgens diabetesfamiljeläger, denna helgen var det för åldrarna 8-10 år och en förälder var med, när föräldrarna var på föreläsning så tog vi ungdomsledare hand om barnen.

Vi fick gå på utställning också med alla diabetesföretag och se alla ny morderniteter som kommer ut på marknaden, kul :-)

Det har varit en jätterolig och lärorik helg för både barn,ungdomsledare och föräldrar. Föräldrarna har fått fråga oss saker vid matbordet som dem funderat över, vi har svarat så gott vi kunnat, den största frågan jag fick var givetvis om hur jag tränar Shiva och VARFÖR jag inte har pump idag.

Detta var för m ig säsongens sista diabetesläger för i år, det har varit hur roligt som helst och verkligen något jag gärna gör om nästa år igen.

Stor Kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Fia

Du får ju skriva om du sett nåt spännande som kommer ut på marknaden snart, tex någon ny bs mätare eller pump? :)

2010-08-30 @ 18:09:58
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0