Linda

Hej!

Nu har det promenerats med Shiva, vi har som rutin att alltid gå en 45 minuter lång runda i skogen. Det var skönt och avkopplande. Vi fick tränat på lite hundmöten (som gick jättebra), stanna övningar, sitt-stanna kvar, ligga- stanna kvar osv. Det är kul att motivera Shiva att göra rätt. Hon är så duktig då och vill verkligen prestera!

Ikväll efter jobbet skall jag ta tag i teori plugg inför körkortet, har en väldigt bra och engagerad körskolelärare som ringde idag för att höra hur det går med teorin och körningen eftersom det snart är dagen/dagarna med stort D som jag bara måste klara av.

Blodsockret låg bra efter promenaden 6.8, skönt!

Nu skall jag bege mig till jobbet, vi hörs säkert ikväll!

Linda

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej igen Linda.



Jag visade min dotter din blogg och hon satt som fastklistrad. Hon vill gärna åka på läger och träffa likasinnade, så det skall vi satsa på.

Detta socker far upp och ner så säger min dotter oxå, men hon vet att vi måste kämpa på. Hon tycker att jag är "tjatig" många gånger men det är min egen rädlsa och min omtanke om henne. Själv tycker jag att du verkar vara en toppentjej med mycket energi och positiva tankar!!! Lycka till med allt! Jag själv kommer oxå följa din blogg för man får många tips och ideér.Mvh Camilla

2010-08-10 @ 18:47:24
Postat av: daniel

heej har sj diabetes .. Adda min msn så kan vi diskutera om diabetes .. [email protected]

2010-08-12 @ 00:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0