140 blad skall spottas ut=)

Nu skall ni veta att skrivaren till datorn jobbar på som aldrig förr, jag skriver ut diabetesföreningens inbjudningar till föreläsning och hallands diabetesförenings firande utav världsdiabetesdagen. 140 stycken skall det spottas ut =)

Dagen idag började med Shiva promenad ( as always) och sen begav vi oss till körskolan, japp jag säger vi för Rickard fick hänga med i baksätet idag för att lättare kunna peppa mig till bättre körning så jag någon gång får köerkort. Självförtroendet är inte jättestort eftersom jag en gång har misslyckats med både teorin och uppkörningen, men jag tänker inte ge upp, innan årets slut skall jag brumma runt i en bil alldeles själv=).

Sen tvingade vi ut mamma att övningsköra med mig och Rickard som coach i baksätet, gick bra och jag är nöjd.

Nu håller jag på och förbereder mötet med Kungsbacka Diabetesförening, jag är ju ordförande där så man vill ju vara lite förberedd, min kära styrelse skall faktiskt till och med få fika idag, det blir engelsk äppelkaka, melon, vindruvor och kaffe, Man får ju vara rädd om sin styrelse och uppmärksamma deras grymma jobb :-)!

Stor Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0