Idag har det varit en rolig dag!

Hej hej :-)

Bara så ni vet så är ni inget vidare på att kommentera, börjar jag bli tråkig?? hehe..jaja skriver ju mest för min egen skull i alla fall.Men kul med en kommentar då och då :-)

Igår va det tjejkväll hos mig, temat var Harry potter maraton, jag var mer inne i pratet än filmen kan man säga hehe..Jag hade dukat fram en massa "mys mat", grönsaksdipp,chips, godis, popcorn och så hade jag bakat kärleksmums. Riktigt lördagsmys <3

Ansa sov hos mig på natten, vi låg typ och pratade till klockan 4, så var lite seg imorse.

Denna dagen har varit väldigt bra,spenderade förmiddagen med Ansa och sen åkte jag och Shiva till www.hundiharmoni.se alltså hundsimmet här i Kungsbacka. Shiva simmade i 30 minuter och fick en liten massage efteråt, det är sååå roligt att se henne simma,busa och kämpa i poolen. Hon älskar verkligen att vara på hundsimmet och jag får ofta jaga henne så hon inte skall hoppa in i poolen igen när jag duchat och torkat henne haha..Kan verkligen rekomendera er hundintresserade att gå där, Anna som har stället är grymt bra och hunden blir VÄLDIGT trött efteråt och det är ju ett stort + ibland hehe..

På eftermiddagen blev det grill middag tillsammans med familjen, alla mina syskon kom och deras respektive, alla utan Rickard som är i lumpen och inte haft helg permission denna veckan, saknar honom <3. Men idag är det 74 dagar kvar tills skiten är över och vi kan börja bli ett par på heltid igen, längtar!!

Blodsocker idag har varit jobbigt, högt,högt,högt. Inte ett värde under 10, fan också!

//Linda










Shiva får massage utav Anna efteråt

Kommentarer
Postat av: Maria & Diezel

Ni är ju så underbara du och Shiva, vilken myspys dag, speciellt för Shiva med hundsim och massage. Nä, nu tror jag Diezel blev lite avundsjuk :)

Goa kramar från oss uppe i norr.

2010-04-11 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0