SOS-träning i Torslanda

Hej hej!

Denna dagen började med en rejäl känning på morgonen, 2.1 låg jag på och var helsnurrig. Någonting inom mig vill uppmärksamma alla om min känning och att jag absolut inte hanterar den själv just nu men det kommer inte ut, så tillslut skäller jag på stackars mamma och pappa "Ni får juu hääääämta något till mig" , tss ofta dem vet va mitt blodsocker ligger på. Som vanligt i dessa situationer servar mamma, hon vet precis vad jag behöver.

Uppdraget för idag var att jag och Shiva skulle till Torslanda för att träna SOS-träning där med våran instruktör Ninna, jag var nervös eftersom jag själv aldrig har åkt till Torslanda kollektivt innan, men det gick jättebra och Shiva var hel cool under resan som tog dryga timmen.

Väl framme på hundplan börjar det REGNA, suck inte mkt att göra åt :-) Vi tränar apportering, gripa, larma och hämta hjälp. Hon är enveten lilla shiva och vill hemskt gärna göra som hon själv vill, det gick jag inte med på så det gäller att vara envisare och JÄTTEROLIG,hunden jobbar INTE om hon inte får betalt = beröm och godis.

Nu är vi hemma och tar det lite lugnt och skall snart sätta igång med en rolig städning och klädrensning i mitt rum, skoj!! NOT!

Kul träning va det allt idag=-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Anna

jag har hört om rätt många som har stora problem med jobbiga känningar. jag tycker det är JÄTTE skönt att jag inte är en av dom, jag kan komma ner på 1,2 och ändå stå rakt på marken, och jag blir inte alls konstig som man så lätt blir annars när man får känning.

2010-05-02 @ 18:48:58
URL: http://diabetestyp1.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0