påskdagen

Hej mina vänner :-)

Idag är det dagen efter påskafton och här ligger jag lite bakis haha, igår var det en riktig trevlig påskafton som började med en påsklunch tillsammans med 2 andra familjer och våra respektive. Supertrevligt, mamma hade gjort en stooooor påskbuffé med en massa gott att välja på. Jag ÄLSKAR när det är buffé då kan man precis välja vad man vill ha, inte ha och hur mycket. Men har inte riktigt fått till bra doser till buffé mat dock.

På kvällen blev det fest hos en kompis och sedan hade jag lite nattgäster här hemma som precis åkt hem, nu är det bara jag och Rickard här.

Under kvällen var blodsockret högt, så det blev många tester förmin del, det vägrade gå under 20 på jättelång tid, men senare på kvällen fick jag till ett stabilt 9 värde!

Vi skall åka hem till honom idag, men först skall vi hämta lilla Shiva som var kvar med mnina föräldrar igår.

Hade ni en bra påsk??

Kram L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0