När jag blir stor

Vet ni vad jag vill bli när jag blir "stor" och skall börja arbeta med det jag skall göra hela livet, tänker inte vara kvar inom vården nämligen :-)

Jag vill först utav allt ha släppt min egna bok, har så otroligt mycket erfarenher och upplevelser med diabetesen som jag vill dela med mig av, kanske en självbiofrafi med en massa pepping eller en roman riktad till tonnåringar, allt skall hända i boken från att få diabetes, ligga på sjukhus, vara på permision, acceptera sjukdomen, skolproblem, förälskelse. Ja allt som man själv har upplevt! Låter inte det som en häftig dröm??

Arbeta lite mer med bloggen och få en liten lön för den är också en dröm, som jag absolut hoppas kan bli verklighet en vacker dag.

Sen vill jag ut och föreläsa, tror det är mitt kall i livet, peppa och hjälpa andra, utbilda,informera.

Och när jag är tillräckligt stor så skall jag bli politiker och ändra på allt tokigt som inte fungerar i samhället.

Låter inte detta som en bra framtidsdröm??

//lindis (nattdrömmaren)

Kommentarer
Postat av: Anna Suchomel

Här kommer ett bra citat: "Om du har en dröm som du tror på kan det hända. Om du tror på dig själv kommer det att hända."



Lycka till! Kram!

2010-04-07 @ 14:02:23
URL: http://www.suchomel.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0