låg och bitchig Linda ;-)

haha ibland när man är låg och inte förstår sitt eget bästa kan man bli en liten bitch, det blev jag idag ;-)

Situationen var följande, jag och Rickard har tränat Shiva därefter ligger jag på 2.1 och vankar av och an innan jag bestämmer mig för ett glas oboy kanske skulle vara behövligt. Japps ett glas oboy blir det och tillsammans med Rickard sätter jag mig i köket och vi pratar en stund, Rickard märker att det där oboy glaset var alldeles för litet och att jag behöver något mer.

Han hittar en chockladpudding till mig, såhär blir konversationen:

"jag behöver inte äta någonting, det vet väll jag bättre än dig" , "Men om jag skall äta denna måste du öppna den åt mig, jag kan inte göra allt jag är ju faktiskt låg fattar du väll"

Haha tacka gudarna för att jag har en bra pojkvän ;-)



 


Kommentarer
Postat av: Maria & Diezel

Tack för att O´boy finns! :)

Goa kramar från Maria & Diezel

2010-04-20 @ 14:25:15
URL: http://diezelkillen.blogg.se/
Postat av: Fia

Haha, kunde vart jag som sagt så åt min gubbe när jag ligger lågt ;)

2010-04-20 @ 20:48:13
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/
Postat av: Tina Linder

Heej!!!

Jag vet ALLT OM *TOLIGA KÄNNINGAR*min make har fått vara med om konstiga äventyr,ler...i blodsockrets land.

Mvh Tina Linder.

ps!!!haft diabetes sen jag va 11år-1984..

2010-04-23 @ 10:22:46
URL: http://misslibra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0