Hundsim :-)

Hej hej!

Idag blev det tidig uppgång för mig och Shiva, det stod nämligen hundsim på schemat så halv 9 imorse pyste vi ner till hundsimmet där min syster och hennes pojkvän stod och vänta för att se på när Shiva simmade, dem är väldigt inne på att skaffa hund så dem var med för att få lite inspiration utav ägaren för hundsimmet :-)

Shiva simmade på riktigt bra idag, var taggad som sjutton och älskade varenda sekund i vattnet!

Sen blev det massage som vanligt och för första gången kopplade Shiva av så mycket att hon la sig ner och bara njör, en riktig lyxig dag för henne kan man ju lugnt säga :-)

Sen följde vi med hem till min syster och fikade lite, jag fick lämna där efter en stund eftersom jag skulle träffa Rickard och gå på Kungsmässan lite, det var mysigt sen stannade Rickard hos mig till han skulle tillbaka till lumpen, vi har umgåtts med syrran och hennes pojkvän, spelat spel och bara haft en bra dag tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0