Hoppas på en bättre dag

Hej!

Det har varit en tuff, orolig och jobbig natt, inte så mycket blodsockertester dock för jag bärjar få sådär fruktansvärt ont i fingrarna efter alla mina tester det senaste.  

Nu ligger jag på ett stabilt 5.4 i alla fall, tack!

När man kommit in i dessa höga värden som inte ger sig blir jag otrolig nere och ledsen, att inte våga somna för man inte vet hur blodsockret skall svänga är tufft därför är jag så himla glad för min underbara Shiva som alltid står vid min sida.




Idag blir det slottsskogen med Ansa och Shiva och på kvällen skall jag äntligen träffa min underbara pojkvän <3.

Hoppas på en bra dag!

Vi hörs!

//Linda

Kommentarer
Postat av: Kjell

Sluta med ALLA kolhydrater så behöver du inte ta så mycket Insulin, och slipper ha såna svängningar i "sockervärdet".

Ju mer insulin ju mer problem med t.ex ögonen får man, det är insulinet som försvagar de tunna blodkärlens väggar.

Författaren Skalderman skriver om det här med att Diabetiker ska SLUTA med kolhydrater , å till å med slippa ta insulin

2010-04-18 @ 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0