Helg

Hej=)

Helgen har varit helt underbar med roliga saker, i fredags så åkte jag,Shiva och Ansa till slottsskogen och mös där i solen. På kvällen åkte jag till Rickard och vi spenderade kvällen hos vänner med grillning=)

Lördag var det dags för min lilla kusin Isak att döpas, jag fick den stora äran att läsa en dikt på dopet, jag valde att läsa denna fina dikten:

Det finns hundra tusende stjärnor
Gud känner varendaste en
precis som han känner var fjäril,
var blomma, vart strå, varje sten
Det finns ingen stjärna och blomma
som gud inte kallar vid namn
Det finns inget barn i all världen
som inte får rum i hans famn


Visst var den fin :-)

Efter dopet bar det iväg till Rickard igen för att ta hand om Shiva och sedan kom det lite vänner hem till Rickard så blev det utgång på kvällen, kom hem vid halv 4 så har varit lite seg idag och inte gjort så mycket vettigt mer än att ta hand om Shiva. När man har hund går det inte att ta sovmorgon hela morgonen inte, Shiva ville upp 9 och då var det bara för mig att lyda, spelar ingen roll att man gick och la sig 4 enligt Shiva ;-)

Nu kollar jag och Rickard på Wallander, han är ledig hela veckan, supermys!

Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0