Lindis mys på högnivå!

Hej hej min kära blogg!

Idag började dagen med en Shiva besiktning hos vetrinären som vi klarade felfritt, kändes superskönt!Pappa var med och hjälpte mig. Hon vägde 32.4 kg så hon börjar bli stor min lilla snutta:)

Efter det fyllde jag i alla SOS papprerna med en gång och skickade in dem, sen kom Ansa och Leo på besök och dem har jag umgåtts med hela dagen.

På kvällen kom hennes pojkvänn Freddy, hans kompis Filip och Mine på besök, vi va alla lite hungriga så jag bjöd dem på mat och sedan hade vi filmkväll, supermys!

Saknaden efter Rickard har varit enorm idag, vet inte varför just idag men idag har det verkligen varit jobbigt men men jag börjar med nedräkningen tills han kommer hem för gott!!

Tack Ansa, Mine, Leo, Freddy och Filip för ni gjorde min dag så lyckad:)

Lindis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0