(L)

Halloj!

Idag blev det tidig uppgång för körskola, började med en snabbpromenad ut med hundarna sen cycklade jag till körskolan på min nya cyckel som jag köpte igår, så nu alla tjuvar GE FAAN i den, jag vill ha den ifred...Är så jäklans trött på folk som stjäl saker, jag har bott i Kungsbacka i ett år nu typ och redan blivit av med två cycklar.

Körskolan gick helt ok men jag kände mig lite ringrostig.Skall verkligen satsa på körskolan. Skall ju börja plugga nu också. Kommer nog börja med rättskunskap och matematik B. Kompetenscentrum känns tryggt, dem verkar väldigt måna om än där. Skall träffa studievägledaren på törsdag klockan 10 och lägga upp ett schema.

Idag skall jag tillbaka till mitt sommarjobb och jobba, har fått timvick där. Skall bli kul men kommer nog va lite ringrostig där med ibörjan haha...

Blodsocker på 6.7 när jag vaknade!

Kram och hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0