(L)

Hejsan hejsan!!

Idag var jag hos frisören i nästan 3 timmar, det blev färgning, några slingor fram och klippning, nu är håret kort, har bara liiiiiiite ångest hihihi...Men är nöjd! Älskar verkligen känslan hos frisören när man blir så ompysslad och uppassad, drack capuchino och läste massa skvallertidningar haha...

Sen blev det möte med diabetesföreningen, dock var jag där en halv timme innan, trodde det började 6 men började visst halv 7. Vi tog upp en massa intressanta saker och jag tror att hösten för Kungsbacka diabetes förening kan bli super intressant, kan nog inte avslöja så jättemycket men dock kan jag avslöja en spännande sak som jag tror kommer uppskattas av många föräldrar till barn med diabetes, diskussionsträffar med andra diabetesföräldrar, bjuds på fika och jag leder samtalet framåt om det inte alls verkar gå att få igång en diskussion. Det är ett starkt önskemål ifrån många, skall verkligen kämpa för att det skall bli allvar utav denna idéen!

Mina vänner kommer kanske också genomföra ett projekt med hjälp utav Kungsbacka diabetesförening, mer info och update kommer!

Efter mötet så blev det bio med Helena, Vi såg den nya beckfilmen den var kanonbra!

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0