Kan inte sova..

Asså det går inte, jag kan inte sova!! Har försökt ALLT...Skall upp kvart i sju imorgon också så det känns ju inte så lovande..Idag har jag i alla fall varit på körskolan, fikat med Ansa och Mine och så jobbade jag 14-21. Den här dagen har bara flugit förbi i 110km/h.

Vet ni vad jag mer har gjort???Sökt in till högskolan. Såhär ser listan ut som jag sökte:

Socionomprogramet, lärarprogramet (svenska, samhällskunskap,religion) så tre stycken olika lärarprogram, journalist, juridik.


Det känns rätt och aktuellt just nu, jag vet inte hur morgondagen ser ut och hur jag känner då. Har i alla fall bestämt mig för att hel hjärtat lyssna på mitt hjärta när jag väljer utbildning, det är ju något JAG skall göra heeeela livet. Ångrar jag mig kan jag ju alltid tacka nej till min plats och göra något annat som mitt hjärta känner och vill..

Ni är bäst kära bloggläsare(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0