Helgen i sin helhet...

Hej hej!

Trots ett värkande huvud, en konstig trötthet har jag klarat helgen:)

I fredags hämtade Rickards kompis mig i Kungsbacka så gick jag med dem på fest på fredagen, superskoj men hade varit ännu  roligare om jag sluppit min jäkla huvudvärk. Det var jätteroligt att få träffa Rickard och umgås med honom.

I lördags så åkte vi ner till åsa och gick på mina föräldrars årliga kräftskiva mycket trevligt det med. På natten sov jag, Rickard och Shiva i Rickards husvagn, supermysigt!

Söndag blev det kalas hos min kusin Lukas som fyllde sju år.

Lördagen och söndagen bestod även av en massa promenader med gästerna som var med på kräftskivan och jag oh Rickard kom iväg själva på två stycken, supermysigt och superviktigt!

Hektisk helg, skall verkligen sova ut imorgon så kanske man slipper huvudvärken.

//Linda





Kubb-turnering, Halland mot Skåne. GIVETVIS vann Halland:)


Shiva tittade på :)




Bordet dukat och dekorerat:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0