Sept. 28, 2009

Hej hej :-)

Denna dagen började tröttsamt eftersom jag nog tillslut fick somna vid 3 halv fyra tiden, suck vad störande dessa nätter är, satt uppe framför datorn och kollade på film. Vaknade av ett värde på 14.3 suck på det med!

Idag gick jag upp för promenad med Shiva, Willma och mamma. Under promenaden så bestämde vi att jag skulle få vårat stora rum där nere som planen var att det skulle bli ett gym men det är ingen som använder det, så det får jag till mitt istället, skoj skoj!!

Efter promenaden cycklade jag raskt ner till Komvux för att träffa min rättskunskapslärare, han var supertrevlig dock kände jag mig som en väldigt vilsen gymnasieelev i alla lagar och paragrafer :-) Men men det skall nog gå bra..

Kommer träffa honom måndagar klockan 10:00 varje gång för uppföljning.

Efter mötet med läraren så cycklade jag till kompetenscentrum för att jag behövde förlänga kursen, det kändes lite tigth att läsa färdigt kursen på 3 veckor som det var bestämt först :-)

Har ordnat samåkning till Hundinprovningen på fredag, mamma känner sig inte alls pigg så jag tänkte att jag och Shiva fixar detta själva om vi bara får samåka och vi får samåka med Leif ifrån Henån, han var supertrevlig! :-)

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0